måndagen den 5 oktober - dagen innan...

Hej, igen. Det här skriver jag i efterhand. Skrev i min skrivbok dagen innnan operationen när jag låg ensam på ett rum på plastikkirurgen.

Jag har aldrig gråtit så mycket som denna dag. När jag blivit inskriven tog sköterskan med Roger och mig å¨en rundvandring på avdelningen. Vi besökte brännskadeintensiven där jag kommer att ligga de tre första dygnen. Det är ett rum med två sängar. Man har särskild värme över sängarna, då det är viktigt för att hålla blodcirkulationen i gång. När sköterskan berättade att min operation tar ca 10 timmar, då bröt jag ihop. Så länge visst jag inte. Nu blev det ännu större och jag inser att jag ska vara tacksam för att operationen kan genomföras.
Roger är med mig och mina systrar kommer under dagen. Världens längsta dag.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Susanne!

Så skönt att det nu är över - snart en månad sedan -och att du är hemma (hoppas att du haft en bra helg tillsammans med dina nära och kära)!

Vad glad jag blev att du nu bloggar igen!!! Jag hör av mig till dig imorgon (måndag) så får vi bestämma när vi kan ses igen.

VÄLKOMMEN HEM-KRAM från Ewa

2009-11-01 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0