lördag den 27 februari - det är tufft nu

Lades in i tisdags efter läkarbesök i måndags. Innan dess fick jag åka till akuten efter en rejäl blödnng i mitt sår. Min syster var på besök ocj tyckte blödningen var för stor för att vi inte skull låta läkare titta på det. När jag lades in på tisdagen ville man röntga för att se hur det ser ut under såret, men röntgade då också huvudet ned till lungorna. Så det blev en oviss väntan om det hade spridit sig. Det hade inte spridit sig och på onsdagen sattes behandlingen igång.

Nu är jag jättetrött och har haft mycket ont i min uppsvullna arm. Känner mig mer sjuk nu än innan jag hamnade här. Roger är här nu. Några andra besök har jag inte orkat med idag. hoppas det är bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det är givet att du är trött både fysiskt och mentalt i och med allt som du går genom. Passa på att sova mycket och hämta nya krafter.

Hoppas att du snart känner dig piggare och att svullnaden går ner så att värken i armen försvinner.

Längtar efter att träffa dig.

Hjärtevarm kram till dig och Roger

2010-02-27 @ 18:35:31
Postat av: Marianne Ljungberg

Vad konstigt att du är trött..Efter allt du går igenom.Det är nu vi behöver den där handboken som vi efterfrågat.Vi slår upp en sida och där står precis allt!!Visst vore det bra!Men du är en kämpe och en stark person så jag tror vi fixar det här utan handbok!!Du kommer igen som du gjort hela tiden!!Kram från syster yster Majsan.

2010-02-27 @ 19:20:21
Postat av: Fia

Verkar inte helt otroligt att du är trött efter allt du går igenom, både kroppsligt och själsligt. Hoppas du får en god natts sömn och en något bättre morgondag! Tänker på dig, positiva tankar och hoppas några av dom når dig... Kramisar från Fia

2010-02-27 @ 19:27:33
Postat av: Maria Ehrlin Brege

Ja, vila och försök att bara glida med ett tag. Man kan inte kämpa aktivt hela tiden. Ladda genom att inte göra av med för mycket energi. Du kommer igen sedan när det behövs - det vet jag och alla andra i din trogna fan club. Du är vår idol Sussi och jag säger det igen - jag är så himla imponerad av dig.

Härligt att höra att röntgen visade att det inte skett någon spridning!!!!!

Megakramar

Maria EB

2010-02-28 @ 10:39:38
Postat av: Mags

Låt tiden få ha sin gång, jag tror att du ska lyssna på kroppen. Gör som alla andra säger, ladda genom att spara på din energi!

Vi är alla så kloka runt om dig, men vi vet ju att det är du som är den som ska rida ut stormen. Och vi tror på din styrka och din kraft! Allt vi kan göra är att peppa, att stötta och att finnas runt omkring dig hela tiden - visa att vi tycker om dig och att vi bryr oss! För det gör vi verkligen och det tror jag att du både vet och känner! Ropa på oss och vi kommer alla springande. Närhelst du orkar så kommer vi!

Har färska hälsningar från Thomas Malm, Jorunn Antonsen (orf i Linköpings Guideklubb)och Jane Råsten, dom tänker alla mycket på dig!

Kram - jag är med dig. Alltid!

Mags

2010-02-28 @ 23:58:14
URL: http://susanneplus.blogg.se/
Postat av: maria

Jag önskar att jag kunde trolla bort allt det jobbiga för dig. Tycker du haft så det räcker!



Jätte bamse kram

2010-03-01 @ 06:48:22
Postat av: Klas

Att det inte hade spridit sig är ju hur positivt som helst.

Tänker på dig varje dag



Kram

Klas

2010-03-01 @ 11:21:52
Postat av: kerstin nordetun

En stor stor varm kram och alla världens hejarop till dig. Instämmer med alla andra här....om du kan, vila så mycket du förmår. Bockar och tar av hatten för dig och hela din familj. Tänker så mycket på dig och önskar jag förmådde att sända lika mycket energi till dig. Stor kram igen

2010-03-01 @ 12:39:43
Postat av: Tuvan

Ohhhh... vad roligt, ohhhh.... vad glad jag blev att höra från dig, har kollat minst 10 gånger/dygn.



Tänk vad skönt att ingen spridning fanns, grattis :)



Trist, att du känner dig så trött, skulle gärna tagit över för dig några veckor om det bara gått att genomföra ett byte... tänk vad fantastiskt om man kunde uppfinna ett sätt att, hjälpas åt med smärta, trötthet o ledsamheter... ?



Hoppas det fortsätter att allt går framåt o din trötthet blir mindre o mindre.



Varma, stora, uppiggande kramar till dig o din familj.

2010-03-01 @ 22:59:40
Postat av: kerstin nordetun

stor varm kram från mig!

2010-03-03 @ 11:59:56
Postat av: Marianne Ljungberg

Hej!Det var så skönt att få träffa dig idag.Hoppas att jag och Hem till gården inte tröttade ut dig för mycket...Tänker på dig imorgon,allt kommer gå bra!!Kram Majsan

2010-03-03 @ 19:22:00
Postat av: Ewa

Hoppas att du känner dig lite piggare och allt går bra imorgon.

Kram Ewa

2010-03-03 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0