söndag 30 september - ingen rolig dag

Vaknade vid kl 04 på morgonen av halstorr och hosta. Kräktes och det gjorde jävligt ont. Jakob kom hem samtidigt och var ok, tror jag. Han var i allafall inte aspackad och behövde toaletten. För där var jag en lång stund. Försökte somna om, men det gick inte så bra, då jag fick en överproduktion av saliv i munnen. Hade ett glas bredvid mig som jag fick spotta i med jämna mellanrum. Så irriterande. Roger låg i soffan och sov, då jag snarkar alltför högt nu. Så det var början på denna söndag.

Jasmine åkte i dag. Min lilla goa tjej.

Resten av dagen var soffläge framför TV. Funderar på om jag inte borde vara så nedstressad och avslappnad nu att jag skulle försöka mig på att läsa en bok. Tidigare har det inte gått, då jag inte har haft ro. Jag får leta fram någon bra roman, som jag kan försvinna in i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0