söndagen den 13 september -klagomuren

Ja, idag är det skit. Det är väl inte fel att önska att man kan få ha lite tur. Det är tillräckligt jobbigt iallafall. 2-3 veckor efter avslutad strålbehandling når biverkningarna toppen och sedan vänder det. Men jag har intalat mig att efter två veckor är det bra och allt har lagt sig. På onsdag har det gått två veckor och då är det bara tre dagar kvar, trodde jag. Ett tag var jag övertygad om att det blir bättre snabbare, men så är inte fallet. Det blir värre med slem och kräkningar. Spottandet hela dagarna gör mig tokig. Det räcker nu. Har svårt att se någon ljusning nu. Hade hoppats att det skulle hinna bli bättre innan operationen och att jag skulle hinna börja äta. Men nu ser det inte så ut.

Så mycket mer finns inte att säga om denna söndag. Roger och jag ska titta på Män som hatar kvinnor.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Susanne!

Hoppas att du känner dig bättre idag. Var inte "Män som hatar kvinnor" för otäck för dig? Jag började lyssna på talboken men slutade efter ett tag..

Jag är straxt på väg ill Sverkesta gård ovanför Örebro så jag hör av mig när jag är på hemväg om vad vi kommer fram till.

Hoppas att du kan njuta av solskenet och vara ute lite idag - kanske på balkongen med en bok?

Kram Ewa

2009-09-14 @ 07:42:12
URL: http://susanneplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0