söndagen den 17 januari - kramper igen

Söndagen blev inte som jag hade tänkt. Fick magkramper igen. Det var så kraftigt att det bra surrade i huvudet och när jag reste mig och skulle gå ut ur badrummet hann jag precis ropa på Roger innan jag svimmade. Det var första gången i mitt lv som jag svimmade. Konstig känsla. Planen för dagen att handla mat och fika med min syster blev inte alls av. Istället har det varit spring på toaletten hela dagen med småkramper. Jäkla skit. Men det är bara att acceptera. Eftersom jag i vanliga fall är en aktiv person, blir sådana här saker väldigt irriterande. Det stör min ambition att det ska vara som vanligt.

Dagen blev lugn med tvättstugan istället. Dit kan jag följa med, så får jag en liten promenad. I morgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket skit Susanne. Det är för hemskt med kramper i magen, man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Svimmat har jag aldrig gjort, bara varit nära då jag har lätt för att drabbas av lite lättare blodtrycksfall. Tur att du inte skadade dig. Du har rätt att imorgon är en annan dag och vi får hoppas att den dagen blir bättre för dig än den idag.



Kramar från Marie

2010-01-17 @ 16:39:23
Postat av: Marianne Ljungberg

Hej syster!Allt blir inte alltid som man tänkt sig.Men som vi konstaterade förut,vi har haft något gemensamt idag.tvättstugan!!Detta ofrivilliga som man inte kan välja bort oavsett man vill eller inte!!Men det var skönt att höra att det var bättre med dig i allafall.kram Majsan

2010-01-17 @ 22:04:06
Postat av: Mags

Men visst, livet är ju ständigt upp och ner och jag hoppas innerligt att dagen i dag blev bättre!!!!!!

Jag har svimmat ett antal gånger och det är en overklig känsla när man glider bort i tomma intet.

Jag har kört bil på vägarna en hel del nu under en längre tid och det är ingen höjdare kan jag säga. Så vackert det än är, så blir det halt när temperaturen sjunker ner mot nollan. Tågen har varit hopplösa - antingen går dom inte eller så är dom försenade till tusen!

I morgon kommer jag till Norrköping, kommer du ner till jobbet kanske? Jag hör av mig på telefonen! Louise kommer också! Längtar efter dig!

Bamsekramen till dig från mig,

Mags

2010-01-18 @ 20:06:21
URL: http://susanneplus.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vad HÄRLIGT det var att ha dig på jobbet precis som VANLIGT!!! Både att se dig, prata jobb och annat och bara höra att du är i rummet bredvid... Jag ser fram emot att du nu ska vara mera hos oss igen.

Kram Ewa

2010-01-19 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0