onsdagen den 30 december - äntligen lite bilder

Nu har vi köpt ny kabel till kameran och jag kan lägga ut lite bilder. Många har inte sett mig på länge, så jag tog en bild på hur jag ser ut idag, men först två bilder från sjukhuset och hur förskräcklig jag såg ut då. Det är bättre idag, trots akneproblem av medicinen. Läkaren tror att bulan på kinden kan gå ned lite till när tumörerna minskar. Då kan vätskan som sitter kvar hitta vägen ut.




Ett par veckor efter operationen




Ytterligar någon vecka efter operationen


Så här ser jag ut idag

Kommentarer
Postat av: Ewa

Sen kvällshälsning dagen före nyårsafton - näst sista kvällen på 2009 och nu ser vi fram emot 2010 -längtar efter att träffa dig igen.

Kram Ewa

2009-12-30 @ 22:58:35
Postat av: Maria Ehrlin Brege

Hej Susanne!

Du ser ju jättefin ut! Jag trodde att det skulle synas mer. Vad dom kan doktorerna.

Sitter i en stuga i Gilleleje i Danmark och har tagit några drinkar så det är nog bäst att jag säger

Gott Nytt År!

Megakram

Maria

2009-12-30 @ 23:21:27
Postat av: Marie Olin Wallman

Du är så fin!

2009-12-31 @ 11:58:44
Postat av: Marianne Ljungberg

Hej1!Vet att vi redan önskat varandra Gott Nytt År.Men jag vill göra det igen,det här nya året ska bli bättre än det förra!!Ta hand om er allihopa ,Kalle ,Jasmine och Jakob.Och inte minst du själv!Kram från syster yster Majsan.

2009-12-31 @ 14:45:48
Postat av: Camilla Lejon

Hej!

Måste instämma med föregående kommentarer, du ser jättefin ut!!Hoppas ni har haft en fin jul. Håkan fyllde 50 så vi firade på Storgården i Rimforsa, helt perfekt med sagoväder och allt! Många kramar och Gott Nytt År-hälsningar från Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0